Miten se voi olla niin vaikeeta. Mä tiedän mitä mä haluun, mut silti teen ihan toisin. Tänää taas oon ahminu, aamu alko ihan hyvin, mutta heti ku jäin yksin alko hillitön ahminta. Kun kotoa loppu ruoka painelin lähikauppaan, ai että mua hävetti, hävetti ihan hirveästi, kun siellä oli niin kamalat jonot. Seisoskelin siinä keksipaketti kädessä ja kaiken mailman puoltutut meni siitä ohi tai jonotti kans. Voin vaa kuvitella niiden ajatukset. Mä inhoon itteeni aina vaan enemmän ja enemmän kun ahmin, mut silti vaa en saa sitä loppumaan. Rahaakin on mennyt ihan suunnattomasti. Oon huomannu et mulla on semmonen metsäpolku, jonne meen ihmisiä piiloon. Sillon kun laihdutin, lenkkeilin salaa siellä metsäpolulla, oon polttanu siellä salaa tupakkaa, ahmin siellä kävellessäni ja puhun salaset puhelut siellä. Ehken enää mee sinne polulle