oon niin väsyny, päätin alottaa tommosen laihutuskuurin. No tulin sitten toisiin aatoksiin ja aattelin että muutan elämantavat terveemmiks, enkä laske kaloreita ja laihdutan pikkuhiljaa. No se onnistu pari päivää, mutta sitte. En ollut yhdellä päivällisellä kun en ollut kotona. Sitten illalla tulin kotii ja söin sen mun päivällisen siinä 9 aikaa. En ollut laskenut kaloreita, mutta olin kuitenki syöny sen verran, että olin jättänyt syömisvaraa iltapalalle. 10 aikoihin menin sitten syömään sitä iltapalaa ( ajattelin että jos kalorit jää liian alas ahmin seuraavana päivänä), niin äitini tuli ja sanoi että: "sä syöt sitten ihan koko ajan" Söin sen iltapalan ja  mua hävetti ihan hirveesti syödä sen edessä. En ees ymmärrä mikä se on mua arvostelee vaikka itte on ihan reilusti ylipainonen. Noh ehkäpä tässä nyt sitte tulee mun aikasemmat kommentit muiden ruokailuista takasin. Tänää nyt sitten jatkan tota samaa ohjelmaa minkä aikasemmin kirjotin. Äiti varmaan nyt ajattelee, etten enää yhtää kontrolloi mun painoa ja lihon saman painoiseks ku ennen laihdutusta. Ei mä todellakin mietin koko ajan uusia laihdutus suunnitelmia. Mutta kun mun mieli muuttuu koko ajan, haluun laihtuu nopeesti ja paljon tai haluun laihtuu paljon ja hitaasti tai haluun laihtuu vähän ja hitaasti aaaarghh, noh laihtua mä ainakin haluan sen mä tiedän.  paino on varmaa noin 72 kg :s  Tuntuu että oon ihan arvoton näin, mulle saa sanoa mitä haluu, saa kommentoida mun ulkonäköä, saa käskyttää asioissa. Tein anoreksia aikoinani kauheesti kotitöitä, nyt ne on jotenki jääny, ehkä kaipaan  ja inhoon samaa aikaa muistoja vanhasta. Nyt koko perhe aina kommentoi että "sustapa on tullu laiska" 3voisit tehdä ees 10 minuuttia päivässä kotitöitä" "miten sä ennen jaksoit tehä niin paljon kotitöitä" niiltä jää aina lause kesken, niiden tekis mieli sanoo perään "johtuu varmaa siitä että oot lihonu"  koulukin on mennyt huonommin ja kaverit sanoo että "sunhan piti ottaa ittees niskasta kiinni" "miten sä tästä kokeesta näin huonon sait vaikka se oli viime vuonna sulla 10" NYT MUN OIKEESTI TÄYTYY OTTAA ITTEENI NISKASTA KIINNI ! ja näyttää muille mihin pystyn, haluun että muut on muhun tyytyväisiä ja että ite oon. Ja oon tyytyväinen kun oon LAIHA, niin näkyy muutkin olevan.