oikeesti oon ihan sekasin, nyt taas ollu monta päivää niin et oon ajatellut että laihduttelen pikkuhiljaa viitisen kiloa ja oon sit tyytyväinen normaalipainosena, mut kohta varmaa mieli taas muuttuu. Tyhmää ku joka toinen päivä on sairas mieli päivä ja joka toinen taas ei :s ajattelin et voisin kirjotella muustakin tänne ku mun syömisest. Elikkä harrastan näyttelemistä (myös laulan ja tanssin) ja sain juuri osan yhteen musikaaliin! mahtavaa oikeesti. ei oo mikää iso rooli mut pääsen laulamaa ainakin. en tiedä oikeen miten koulu hoituu, koska kyseessä on aika iso musikaali ja vielä toisella paikkakunnalla, että voi tulla vähän ongelmia, mut eiköhän ne selvii : > tänää oli koulussa aika pelottava päivä, koska on mun koulun alueen kouluille on uhkailtu verilöylyä, kaikki oli ihan paniikissa ja lähti vaan pois koulusta kun tieto levis :o mäkin lähdin, mut ilmeisesti taas ollu joku vitsi. En oikeesti tajuu, miten kukaan voi edes olla noin lapsellinen, että menee vielä pilailemaan tollasella jutulla. Mitäs sitten kun tulee joku OIKEA uhka omaan kouluun ja sitä ei oteta tosissaan ja  sitten saa itse surmansa. Ja siitä saa sitten syyttää omia pilojaan. Tai no ei nyt ihan mutta kuitenkin.  Noh mutta nyt taidankin lähteä iltapalalle ja lostia katsomaan :>